Governança Pública
Les Administracions Públiques han d'assegurar un marc normatiu estable i adaptat a les necessitats dels nostres ciutadans i empreses, que contribuïsca a simplificar les seues relacions amb les diferents Administracions Públiques, a millorar la competitivitat de les nostres empreses i enfortir la confiança en les institucions i en la qualitat dels servicis i decisions.
La governança suposa un canvi de paradigma en les relacions administratives, propiciant l'adopció de polítiques públiques amb la participació de diferents sectors públic i privat.
En l'àmbit de l'Administració General de l'Estat, la Direcció general de Governança Pública exercix les seues funcions amb el propòsit de guiar i dirigir l'activitat administrativa des d'una triple perspectiva: coordinació de l'organització per a assegurar una actuació ordenada per a evitar duplicitats i aconseguir un ús adequat dels recursos, avaluació de la gestió administrativa per a millorar el funcionament dels servicis, i orientació de l'organització i servicis cap al ciutadà.
Directora General de Gobernanza Pública
Directora General de Gobernanza Pública
Simplificación administrativa y reducción de cargas
Simplificación administrativa y reducción de cargas
Inspección de Servicios
Inspección de Servicios
Atenció a la ciutadania
Atenció a la ciutadania
Calidad en las Administraciones Públicas
Calidad en las Administraciones Públicas
Transparència
Transparència
Gobierno abierto
Gobierno abierto
Registros electrónicos y notificaciones
Registros electrónicos y notificaciones
Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Oficinas de Asistencia en Materia de Registros