Falten dades o troba dades incorrectes en el seu expedient personal?

El Registre Central de Personal (RCP) realitza les seues anotacions partint de la notificació dels actes administratius de gestió de personal adoptats pels centres gestors competents a través dels documents establits a este efecte (tinga's en compte que la incorporació d'estos documents pot tardar diversos dies). Per açò, com a norma general, en el cas que detectara un error o una omissió de dades, haurà de dirigir-se al centre gestor corresponent, a fi que esmene l'error o omissió i remeta de nou el document registral amb les dades correctes al RCP.

 

No obstant açò, en ocasions, el RCP procedix a corregir, d'ofici o a instàncies dels empleats públics interessats, errors tipogràfics o materials (per exemple: data de naixement errònia).

En tal cas, si troba errors materials, pot dirigir-se, en exercici dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, a la Subdirecció General del Registre Central de Personal, mitjançant sol·licitud presentada en el registre general, que els corregirà d'ofici, prèvia comprovació del document justificatiu.

Nota específica per al personal laboral civil del Ministeri de Defensa: La informació enviada al RCP pel Ministeri de Defensa respecte del seu personal laboral civil, es referix als actes produïts a partir del 2/12/1998, quan es va produir l'entrada en vigor del “Conveni Únic per al Personal Laboral de l'Administració General de l'Estat”. No existix actualment la possibilitat d'arreplegar en els expedients personals dades anteriors a eixa data.