Atención á cidadanía

Unha das competencias da Dirección Xeral de Gobernación Pública é o deseño e impulso de programas e proxectos para facilitar o acceso dos cidadáns e empresas aos servizos públicos, a través das distintas canles dispoñibles, en coordinación cos departamentos ministeriais.Para iso, normalizará servizos, procedementos, documentos e o uso da imaxe institucional; coordinará os programas de atención e información ao cidadán e xestionará, en coordinación coa Secretaría Xeral de Administración Dixital, o Punto de Acceso Xeral electrónico para a difusión de contidos e servizos públicos.

 

Punto de Acceso Xeral electrónico

Punto de Acceso Xeral electrónico

Entre outras medidas de reforma, a subcomisión de simplificación administrativa de CORA  propuxo o establecemento dun Punto de Acceso Xeral electrónico (*PAGe) como punto de entrada xeral, vía Internet, do cidadán ás Administracións Públicas.

O seu catro grandes alicerces son:

  1. Información de carácter xeral e de orientación a cidadáns e empresas

    Punto de Acceso Xeral electrónico (*PAGe) contén información administrativa de carácter horizontal dos Departamentos Ministeriais e Organismos públicos vinculados ou dependentes, así como información sobre axudas, subvencións, emprego público e normativa de interese para a cidadanía. Tamén facilita información sobre os dereitos de cidadáns e empresas no ámbito do mercado interior da Unión Europea. Dá acceso aos sitios web dos Departamentos ministeriais, organismos autónomos, Comunidades Autónomas, así como ás súas sedes electrónicas.

  2. Procedementos e servizos

    Permítese á cidadanía ou ás empresas acceder aos procedementos administrativos e servizos das Administracións Públicas. A sección “Trámites por materias” ofrece os trámites que poden ser máis demandados pola cidadanía e os que terán que realizar ao longo da súa vida, como, por exemplo, temas de educación, impostos, vivenda, tráfico ou familia e parella. Equivalente a esta sección, ofrécese “Empresas”, para orientar ás empresas desde a súa creación coas distintas formas de *emprendimiento, procesos de contratación pública e puntos de atención ao emprendedor, entre outros temas. Conta tamén con    un buscador de trámites que dá acceso aos procedementos e servizos do tres niveles das Administracións Públicas.

  3. Participación cidadá

    O *PAG ten diversos sistemas para facilitar a participación cidadá. Existe unha caixa de correos de atención e un chat onde o cidadán pode comunicarse coa Administración dunha forma directa.

  4. Zonas restrinxidas ou privadas

    En liña do proposto pola CORA, o *PAG dispón dunha área restrinxida para os usuarios, á que se accede previa autenticación, chamada Cartafol Cidadán, desde a cal a cidadanía pode acceder aos seus datos persoais, ao estado dos seus expedientes administrativos, as súas notificacións administrativas, etc.

    O *PAG dispón así mesmo dunha sede electrónica desde a cal se accede a servizos tales como o Rexistro Electrónico Xeral (*REG), a Inscrición en Probas Selectivas, o Cambio de Domicilio ou o Rexistro Electrónico de Apoderamentos, entre outros.

O Punto de Acceso Xeral electrónico atópase regulado na Orde *HAP/1949/2014.

Canles de atención

Canles de atención
  • Teléfono 060 : ofrece información común sobre emprego público, bolsas ou axudas e subvencións, a localización de órganos de todas as Administracións ou accesos a servizos telefónicos do Ministerio do Interior, Ministerio de Emprego e Seguridade Social (Garantía Xuvenil), Dirección Xeral de Tráfico, etc.

  • Atención presencial: Oficinas 060 de Delegacións e Subdelegacións do Goberno e de Direccións Insulares. Oficina de Información ao Cidadán da rúa Francisco de Vermellas, 12, Madrid.

  • Buzón de atención: buzón de consultas sobre información administrativa de carácter general.

  • Chat 060: chat en liña para a atención ao usuario dos servizos do Punto de Acceso Xeral.

  • Redes sociales: TwitterFacebook  | YouTube

  • Canle móbil: *Apps Emprego e Bolsas