Gobernación Pública
As Administracións Públicas deben asegurar un marco normativo estable e adaptado ás necesidades dos nosos cidadáns e empresas, que contribúa a simplificar as súas relacións coas distintas Administracións Públicas, a mellorar a competitividade das nosas empresas e fortalecer a confianza nas institucións e na calidade dos servizos e decisións.
A gobernación supón un cambio de paradigma nas relacións administrativas, propiciando a adopción de políticas públicas coa participación de distintos sectores público e privado.
No ámbito da Administración Xeral do Estado, a Dirección Xeral de Gobernación Pública exerce as súas funcións co propósito de guiar e dirixir a actividade administrativa desde unha tripla perspectiva: coordinación da organización para asegurar unha actuación ordenada para evitar duplicidades e alcanzar un uso adecuado dos recursos, avaliación da xestión administrativa para mellorar o funcionamento dos servizos, e orientación da organización e servizos cara ao cidadán.
Directora General de Gobernanza Pública
Directora General de Gobernanza Pública
Simplificación administrativa y reducción de cargas
Simplificación administrativa y reducción de cargas
Inspección de Servicios
Inspección de Servicios
Atención á cidadanía
Atención á cidadanía
Calidad en las Administraciones Públicas
Calidad en las Administraciones Públicas
Transparencia
Transparencia
Gobierno abierto
Gobierno abierto
Registros electrónicos y notificaciones
Registros electrónicos y notificaciones
Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Oficinas de Asistencia en Materia de Registros