Quen somos

O Rexistro Central de Persoal (RCP) é o rexistro administrativo da Administración Xeral do Estado. Nel inscríbense os actos e resolucións que afectan á vida administrativa do persoal incluído no seu ámbito de aplicación. Está regulado polo Real Decreto 2073/1999, do 30 de decembro, polo que se modifica o Regulamento do Rexistro Central de Persoal e as normas de coordinación cos das restantes Administracións públicas.

A Subdirección Xeral do Rexistro Central de Persoal é a dependencia da Dirección Xeral das Administracións Públicas que ostenta a Sede do Rexistro Central de Persoal e encárgase da súa xestión, así como de realizar a análise estatística da información contida no dito Rexistro.

Misión

O Rexistro Central de Persoal ten como misión rexistrar a información relativa á vida administrativa do persoal da Administración xeral do Estado para facilitar a xestión e planificación dos recursos humanos.

Visión

A visión do Rexistro Central de Persoal constitúese como alicerce do sistema de información dos recursos humanos da Administración Xeral do Estado: un instrumento capaz tanto de proporcionar información dinámica e *prospectiva para tómao de decisións na planificación e xestión dos recursos humanos, como de reflectir os distintos fitos na vida administrativa do empregado público.

Valores

  • Compromiso coas unidades de persoal: colaboración coas unidades competentes en materia de planificación e xestión de recursos humanos e nas súas necesidades de información.
  • Orientación a empregados públicos: no desempeño das súas funcións, o RCP atenderá os intereses dos empregados públicos, como orixe e fundamento da súa existencia.
  • Legalidad: rigor en el cumplimiento de la normativa relativa a la función pública y resto de legislación aplicable.
  • Transparencia e Protección de Datos de Carácter Persoal: exercicio das funcións atribuídas con respecto do equilibrio entre acceso á información e intimidade persoal.
  • Innovación y Mejora Continua: apuesta por la proactividad, motivados en la búsqueda del perfeccionamiento a través de soluciones originales y novedosas.
  • Resolución, Eficacia e Eficiencia: garantía do cumprimento adecuado dos obxectivos e labores encomendados ao RCP, sempre optimizando os recursos dispoñibles.
  • Ética e Responsabilidade: o persoal ao servizo do RCP manterá un trato respectuoso e o maior empeño e grao de atención no desempeño das súas tarefas.
  • Excelencia: o seguimento dos anteriores valores permitirá ao RCP desempeñar as súas funcións co maior grao de calidade posible.