Que datos constan no Rexistro Central de Persoal?

No Rexistro Central de Persoal (RCP) inclúese, con carácter xeral, ao persoal da Administración Xeral do Estado, #de acordo con o ámbito de aplicación do seu Regulamento (Real Decreto 2073/1999, do 30 de decembro, polo que se modifica o Regulamento do Rexistro Central de Persoal e as normas de coordinación cos das restantes Administracións públicas).

Neste Rexistro non existen datos do persoal Militar, das Forzas Armadas e Forzas e Corpos de Seguridade do Estado, das Comunidades Autónomas, Entidades locais, Administración de Xustiza, Institucións Sanitarias do Sistema Nacional de Saúde e dos Órganos constitucionais, así como doutros organismos públicos cuxo persoal non se rexa pola normativa xeral de Función Pública, salvo cando ocupen postos incluídos nas relacións de postos de traballo de persoal funcionario da AGE e os seus organismos públicos. Nestes casos si figuran no RCP, pero unicamente existen datos da súa actividade laboral na Administración Xeral do Estado.

Respecto ao contido da información, debe terse en conta que a calidade da mesma será maior a partir do primeiro regulamento regulador do RCP (1986) e da aprobación das primeiras Relacións de Postos de Traballo (1988-1990).