Faltan datos ou atopa datos incorrectos no seu expediente persoal?

O Rexistro Central de Persoal (RCP) realiza as súas anotacións partindo da notificación dos actos administrativos de xestión de persoal adoptados polos centros xestores competentes a través dos documentos establecidos para o efecto (*téngase en conta que a incorporación destes documentos pode tardar varios días). Por iso, como norma xeral, no caso de que detectase un erro ou unha omisión de datos, deberá dirixirse ao centro xestor correspondente, a fin de que emende o erro ou omisión e remita de novo o documento rexistral cos datos correctos ao RCP.

 

No entanto, en ocasións, o RCP procede a corrixir, de oficio ou a instancia dos empregados públicos interesados, erros *tipográficos ou materiais (por exemplo: data de nacemento errónea).

En tal caso, se atopa erros materiais, pode dirixirse, en exercicio dos dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición, á Subdirección Xeral do Rexistro Central de Persoal, mediante solicitude presentada no rexistro xeral, que os corrixirá de oficio, logo de comprobación do documento *justificativo.

Nota específica para o persoal laboral civil do Ministerio de Defensa: A información enviada ao RCP polo Ministerio de Defensa respecto do seu persoal laboral civil, refírese a os actos producidos a partir do 2/12/1998, cando se produciu a entrada en vigor do “Convenio Único para o Persoal Laboral da Administración Xeral do Estado”. Non existe actualmente a posibilidade de recoller nos expedientes persoais datos anteriores a esa data.